Hoe heet dit "dramatische" klassieke liedje op de achtergrond van dit filmpje dat vaak in cliche films word gebruikt?

Dit is het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=GaVklXhNBP4&feature=youtube_gdata_player

Het liedje duurt maar heel even en begint op 1:57. Het is een liedje dat een beetje op "o fortuna" lijkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt op iets van Prokofjev

Het beste antwoord

Het is gewoon de intro van de motto van Team Rocket.
http://www.youtube.com/watch?v=p09hhXbsB9c
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zou inderdaad O Fortuna kunnen zijn uit de|Carmina Burana van Carl Orff.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is het.+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is het niet. Het lijkt er een beetje op, maar dat is het dan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is zeker niet de Carmina Burana.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet